O nas

Grupa Tipmedia sp. z o.o. to firma, która powstała w 2015 roku. Naszą misją jest pomaganie lokalnym i regionalnym mediom w ich obecności online. Od początku istnienia firmy, słuchając naszych partnerów oraz reagując na potrzeby rynku, zmieniamy się, dostosowujemy nasze narzędzia i poszerzamy obszary działalności. 
 

Dziś obok naszego systemu CMS – łatwego silnika do zbudowania strony internetowej portalu informacyjnego, miejskiego lub produktowego, oferujemy też Państwu szereg szkoleń, wraz z doradztwem w kwestii pozyskania na nie środków UE, a wszystkie te produkty pomożemy opakować i wypromować w naszej ogólnopolskiej sieci reklamowej.
 

Najważniejsze wydarzenia, które stały się bodźcem do powstania firmy Grupa Tipmedia:

  1. Od 1994r. do dziś - Telewizja Elbląska, obecnie TrusoMedia – firma rodzinna, w której Piotr Marek zaczyna swoją przygodę z mediami; do dziś jest miejscem  inspiracji i kuźnią informacji jakich narzędzi brakuje mediom na rynku. Początkowo narzędzia te były tworzone na użytek własny. W późniejszym etapie stały się nieustannie udoskonalanym produktem, z którym dzielimy się z wszystkimi, nie tylko już polskimi, mediami i portalami informacyjnymi. W sieci partnerskiej mamy również większą możliwość poprawiania i rozszerzania możliwości naszych narzędzi, bo większa liczba użytkowników to więcej pomysłów na rozwój.

 

Fot. Logotyp TrusoMedia

 

  1. Kwiecień 2011 - Podróżniczy Blog Roku National Geographic i nagroda z rąk Martyny Wojciechowskiej dla Piotra Marka i Adriana Krajewskiego – autorów blogu Od Kairu do Kapsztadu – podróż życia, która utwierdza obu Panów w przekonaniu, że dziennikarstwo, media i informowanie społeczeństwa o tym, co się dzieje, jest dobrym kierunkiem i ciekawym pomysłem na realizowanie siebie

Fot. Na zdjęciu od lewej Adrian Krajewski, Piotr Marek, Martyna Wojciechowska – wręczenie nagrody Podróżniczy Blog Roku National Geographic

 

  1. Czerwiec 2012, Czerwiec 2013, listopad 2016 – Piotr Marek realizuje w Brukseli trzy cykle edukacyjne. Telewizja Elbląska jest jedną z trzech polskich stacji, które otrzymały tego typu grant z Parlamentu Europejskiego na realizację filmowego magazynu. Bruksela pokazuje, że budowanie sieci współpracy oraz platform wymiany wiedzy wzmacnia i przyspiesza rozwój. Stąd właśnie pomysł na dzielenie się z mediami lokalnymi produktem początkowo tworzonym tylko na swoje potrzeby. Dodatkowo Bruksela uczy, że warto szukać możliwości wsparcia finansowego na początkowym etapie rozwoju firmy

Fot. Kadr z wywiadu z przewodniczącym Parlamentu Europejskiego Martinem Schulzem