Szkolenia



Grupa Medialna Tipmedia oferuje właścicielom gazet internetowych, wydawnictw i gazet w wydaniach papierowych,
właścicielom telewizji internetowych, stacji radiowych oraz portali informacyjnych program unikalnych szkoleń
z nowymi kompetencjami w obszarze zarządzania mediami lokalnymi. 

Co przekonuje do uczestnictwa w szkoleniu

>>> unikalność
Na rynku brakuje szkoleń organizowanych z myślą o mediach lokalnych. Nasza oferta wychodzi na przeciw
oczekiwanium mediów spoza dużych ośrodków miejskich i aglomeracji. 


>>> nowe kompetencje
Chcesz w końcu zacząć zarabiać na prowadzeniu gazety w Twoim mieście?
Potrzebujesz wiedzy jak komercjalizować działalność swojego portalu?
 
Szukasz rekomendacji jak zorganizować pracę handlowców i jak docierać do klientów? 
​Jak wykorzystać umiejętności dziennikarzy do działalności komercyjnej?
O tym mówimy na naszych szkoleniach.

>>> wymiana doświadczeń i informacji
Na szkoleniu pokazujemy doświadczenia mediów lokalnych z różnych regionów Polski. To znakomita
okazja zobaczyć jak zorganizowane są biznesy medalne w innej części kraju, po jakie rozwiązania i 
narzędzia sięgają właściciele tytułów. Rekomendacje najlepszych metod.


Zamów udział w najbliższym szkoleniu lub zapytaj o pakiety szkoleń dedykowanych (oferta indywidualna)

Adrian Greczycho | zadzwoń teraz +48 793 610 199 | prześlij zapytanie a.greczycho@tipmedia.pl

Terminy i lokalizacje najbliższych szkoleń dla mediów

Szczegóły wkrótce!


Dotychczas zrealizowane szkolenia dla mediów

Byliśmy w Olsztynie (14.06.2016.), Gdańsku (15.06.2016.), Toruniu (16.06.2016.) i Rzeszowie (21.06.2016.), w Kielcach (29.06.2016) i we Wrocławiu (5.07.2016), w Białymstoku (12.07.2016.), w Warszawie (19.07.2016), w Szczecinie (19.09.2016) i w Krakowie (28.09.2016) oraz w Poznaniu (11.10.2016). Ostatnie zrealizowane szkolenie - Łódź (12.10.2016.)


Uczestnicy otrzymali bezpłatne materiały szkoleniowe oraz indywidualne warunki współpracy z Grupą Medialną Tipmedia.



Dlaczego warto wziąć udział w naszym szkoleniu?

- poznasz praktyczną wiedzę i dowiesz się jak zarabiać na mediach lokalnych
- oszczędzisz co najmniej kilka lat, które straciłbyś na dojście do tego, co pokażemy i omówimy podczas spotkania
- dostaniesz konkretne wytyczne, które pozwolę Tobie już następnego dnia zmienić organizację pracy redakcji i biura reklamy
- zobaczysz nowoczesne narzędzia których wdrożenie w Twojej firmie jest niezbędne aby poprawić wyniki finansowe
- poznamy się i porozmawiamy o możliwości współpracy pomiędzy Tobą a naszą Grupą TIPMEDIA

Czego konkretnie dowiesz się na szkoleniu?

- na czym można zarabiać prowadząc gazetę, portal w Internecie lub telewizję
- co to jest nowoczesny CMS i jak zmienia pracę w redakcji oraz biurze reklamy
- skąd brać dane o klientach, jak do nich docierać, które branże mają pieniądze na reklamę  
- jakie środki można pozyskać na rozwój i dotacje dla firm 
- gdzie można rozpocząć edukację „jak zarządzać mediami miejskimi” - jedyne takie studia podyplomowe w Polsce

 

Top