Masz hotel w górach? Reklamuj go nad morzem!

Wróć do aktualności 24.07.2017 14:15 Zapisz do PDF Drukuj

Kampanie geotargetowane w sieci reklamowej Tipmedia (sprawdź jak to działa)

Ukierunkowywanie przekazu na konkretną lokalizację, inaczej – geotargetowanie, to podstawowy element docierania do grupy docelowej. Do geotargetów zaliczamy kraje, miasta, regiony, ale także powiaty, województwa lub subregiony. Tak wąska segmentacja jest korzystna zwłaszcza w promocji lokalnych biznesów, jak hotel, sezonowa stacja narciarska ze SPA, centrum szkoleniowe dla firm, ośrodek kolonijny dla dzieci lub ... malownicza, wciąż nie odkryta miejscowość na Mazurach.

"Korzystając z geotargetowania w sieci reklamowej Tipmedia możemy wybrać sobie konkretny geograficzny cel, a dzięki obecności na tym terenie lidera informacji w postaci gazety, portalu informacyjnego, radia lub stacji telewizyjnej nasza kampania reklamowa pojawi się w najlepszym kontekście - przy informacjach, którymi interesuje się lokalna społeczność" wyjaśnia Piotr Marek, odpowiedzialny w Tipmedia za kampanie reklamowe.

Sieć Tipmedia jest optymalnym rozwiązaniem dla biznesów z małymi budżetami reklamowymi. Przy relatywnie niskim koszcie możemy zaplanować i przeprowadzić kampanie miejskie, regionalne lub ponad regionalne. 

"Zobaczmy jakiego efektu może spodziewać się właściciel pensjonatu w górach - zestawiamy kalendarz ferii zimowych 2018 w poszczególnych województwach i w tym momencie emitujemy w danym regionie kampanię zimowego wypoczynku w tym obiekcie. Precyzyjny moment rozpoczęcia działań reklamowych, wykorzystanie z kreacji rozwiązań natywnych (publikacja spójna z systemem identyfikacji portalu), reklamy wideo przed lokalnymi wiadomościami - wszystko to daje gwarancję rezerwacji i zwiększonej ilości wizyt na stronie internetowej pensjonatu" dodaje Piotr Marek z Tipmedia



Sprawdź jak potencjał sieci Tipmedia może wypromować Twój biznes
Zamów indywidualną wycenę kampanii reklamowej p.marek@tipmedia.pl

— www.tipmedia.pl - sprawdź jak reklamować swój hotel

Top